FAQ
Jak sprawdzić ilość wydanych danych?
Możesz łatwo sprawdzić swoje dane w telefonie.
W przypadku iPhone'a - Ustawienia / Mobilne / Dane mobilne
Dla Androida - Sieć i Internet / Wykorzystanie danych
Kiedy karta eSIM zaczyna być ważna?
Ważność Twojej karty eSim rozpoczyna się w dniu aktywacji eSim na Twoim urządzeniu mobilnym.
Kiedy otrzymam zakupioną kartę eSIM?
Po zakupie karty eSIM otrzymasz ją na swój adres e-mail. Aby aktywować kartę SIM, wystarczy zeskanować kod QR. Pamiętaj, że po zakupie karty eSIM nie jest możliwy zwrot pieniędzy.
Co zrobić, jeśli moja karta eSIM nie działa po instalacji?
Zalecamy włączenie roamingu danych w ustawieniach danej karty eSIM i ponowne uruchomienie telefonu. Jeśli problem nie ustąpi, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Czy moja karta eSIM jest ważna tylko w danym kraju?
Nie! Twoja karta eSim może być używana w wielu krajach, co możesz sprawdzić w opisie produktu. Większość naszych kart eSim oferuje roaming danych w 127 krajach na całym świecie.
Czy mogę korzystać z hotspotu?
Tak, dzięki naszemu planowi możesz udostępniać połączenie swoim bliskim
Jak dodać kartę eSIM do mojego urządzenia?
Po dokonaniu zakupu wyślemy Ci kod QR na Twój adres e-mail. Możesz wydrukować ten kod QR lub otworzyć go na komputerze. Następnie postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:
https://tripsim.pl/pages/jak-skonfigurowac-esim-na-swoim-urzadzeniu
Czy mogę zwrócić kartę eSIM? Czy zwrócicie mi pieniądze?
Nie. Karta eSIM jest produktem cyfrowym i nie możemy sprawdzić, czy wykorzystałeś plan danych. W związku z tym nie możemy dokonać zwrotu pieniędzy po dostarczeniu karty eSIM.
Czy posiadacie również plany nielimitowanej transmisji danych?
Nie. Konkurenci, którzy twierdzą, że mają nielimitowane pakiety danych, w rzeczywistości mają ograniczone prędkości i wyłączoną funkcję hotspotu. Z nami masz nieograniczoną prędkość i możliwość korzystania z hotspotów.
Zwijana treść
Ako skontrolovať koľko dát som minul?
Dáta si viete skontrolovať jednoducho vo Vašom telefóne.
V prípade Iphone - Nastavenia / Mobilné /Mobilne dáta.
V prípade Android - Sieť a internet / Spotreba Dát.
Od kedy začína platnosť eSIM karty?
Platnosť eSIM karty začína dňom kedy eSim aktivujete vo svojom mobilnom zariadení.
Kedy dostanem zakúpenú eSIM kartu?
Po zakúpení eSIM ju obdržíte na svoju e-mailovú adresu. Aktivácia SIM karty sa potom uskutoční jednoduchým naskenovaním QR kódu. Upozorňujeme, že po nákupe eSIM nie je možné vykonať vrátenie peňazí.
Čo ak my nejde eSIM po inštalácii?
Odporúčame zapnúť dátový roaming v nastaveniach pre príslušnú eSIM a reštartovať telefón. Ak by problém pretrvával kontaktujte našu zákaznícku podporu.
Platí moja eSIM karta iba v danej krajine?
Nie! Vaša eSIM karta môže byť využitá vo viacerých krajinách ktoré si môžete pozrieť v popise produktu. Väčšina naších eSim kariet má dátový roaming dostupný v 127 krajinách sveta.
Môžem využívať "hotspot"?
Áno, s naším plánom môžete zdielať pripojenie so svojim blízkými.
Ako pridám eSIM do svojho zariadenia?
Po nákupe Vám pošleme QR kód na Vašu e-mailovú adresu. Môžete si buď vytlačiť tento QR kód, alebo ho otvoriť na Vašom počítači. Ďalej postupujte podľa tohoto návodu:
http://tripsim.sk/pages/ako-nastavit-esim-vo-vasom-zariadeni
Môžem eSIM kartu vrátiť? Vrátite mi peniaze?
Nie. eSIM je digitálny produkt a my nevieme skontrolovať, či ste dátový plán použili. Preto po dodaní vašej eSIM karty nemôžeme poskytnúť refundáciu.
Máte aj neobmedzené (unlimited) dátové balíčky?
Nie. Konkurencia ktorá tvrdí že má neobmedzené dátové balíčky má v skutočnosti obmedzenú rýchlosť a zakázanú funkciu hotspotu. U nás máte neobmedzenú rýchlosť a mozňosť hotspotu.