FAQ
Jak sprawdzić ilość wydanych danych?
Możesz łatwo sprawdzić swoje dane w telefonie.
W przypadku iPhone'a - Ustawienia / Mobilne / Dane mobilne
Dla Androida - Sieć i Internet / Wykorzystanie danych
Kiedy karta eSIM zaczyna być ważna?
Ważność Twojej karty eSim rozpoczyna się w dniu aktywacji eSim na Twoim urządzeniu mobilnym.
Kiedy otrzymam zakupioną kartę eSIM?
Po zakupie karty eSIM otrzymasz ją na swój adres e-mail. Aby aktywować kartę SIM, wystarczy zeskanować kod QR. Pamiętaj, że po zakupie karty eSIM nie jest możliwy zwrot pieniędzy.
Co zrobić, jeśli moja karta eSIM nie działa po instalacji?
Zalecamy włączenie roamingu danych w ustawieniach danej karty eSIM i ponowne uruchomienie telefonu. Jeśli problem nie ustąpi, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Czy moja karta eSIM jest ważna tylko w danym kraju?
Nie! Twoja karta eSim może być używana w wielu krajach, co możesz sprawdzić w opisie produktu. Większość naszych kart eSim oferuje roaming danych w 127 krajach na całym świecie.
Czy mogę korzystać z hotspotu?
Tak, dzięki naszemu planowi możesz udostępniać połączenie swoim bliskim
Jak dodać kartę eSIM do mojego urządzenia?
Po dokonaniu zakupu wyślemy Ci kod QR na Twój adres e-mail. Możesz wydrukować ten kod QR lub otworzyć go na komputerze. Następnie postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:
https://tripsim.pl/pages/jak-skonfigurowac-esim-na-swoim-urzadzeniu
Czy mogę zwrócić kartę eSIM? Czy zwrócicie mi pieniądze?
Nie. Karta eSIM jest produktem cyfrowym i nie możemy sprawdzić, czy wykorzystałeś plan danych. W związku z tym nie możemy dokonać zwrotu pieniędzy po dostarczeniu karty eSIM.
Czy posiadacie również plany nielimitowanej transmisji danych?
Nie. Konkurenci, którzy twierdzą, że mają nielimitowane pakiety danych, w rzeczywistości mają ograniczone prędkości i wyłączoną funkcję hotspotu. Z nami masz nieograniczoną prędkość i możliwość korzystania z hotspotów.